Tabor 2014

Poročno slavje

Tabor2014-sobota

Dopoldne smo izkoristili še zadnje sončne žarke pred napovedano nevihto in se odpravili na plažo. Ob prihodu v tabor smo imeli kosilo, po kosilu pa so nekateri pisali teste, ostali pa so se igrali družabne igre. Sledila je gasilska poroka z dvema paroma, prav vsi so sodelovali in pripravili nepozaben dogodek z vodnim slavolokom, doma izdelanimi oblekami in prstani, nabranimi šopki ter okrašenim kombijem. Sledila je večerja in druženje ob glasbi.

Več ...

Celodnevno kopanje

Tabor2014-kopanjeV noči na petek se je zgodila kraja zastave nepridipravi so jo zamenjali z rdečo brisačo. Pred zajtrkom smo jo morali poiskati, saj taborniška pravila velevajo, da brez zastave ni hrane. Zastavo smo hitro našli in pozajtrkovali in izkoristili sončen dan za celodnevno kopanje. V tabor smo se vrnili malce pozneje saj smo želeli izkoristiti edini dan brez dežja do sedaj. Zvečer smo razdelili še majice letošnjega taborjenja in naredili nekaj skupinskih slik.

Družaben četrti dan

Tabor2014-cetrtekV četrtek smo se zbudili v sončno jutro kar je obetalo da bo takšen cel dan. Tako kot prejšnji dan smo imeli najprej telovadbo, nato zbor in po zboru zajtrk. Sledilo je pospravljanje šotorov in izobraževanje. Po kosilu in popoldanskem počitku smo se odpravili na plažo. Na poti na plažo se je vreme zelo hitro poslabšala, močno je pričelo pihati in rahlo deževati. Zato smo sklenili, da se odpravimo nazaj v tabor. V taboru smo se igrali družabne igre vse do 22 ure, ko je sledi počitek.

Več ...

Tretji sončen dan

Tabor 2014 - sončno vremePo deževni noči smo se zbudili v sončen dan, tako kot včeraj smo imeli najprej telovadbo, nato zbor in po zboru zajtrk. Sledilo je pospravljanje šotorov in izobraževanje o prvi pomoči, organiziranosti prostovoljnega gasilstva in razvrščanju, gasilski zaščitni in drugi opremi ter osnove vrvne tehnike. Po izobraževanju smo imeli vajo z več poškodovanci ter druge športne igre, po igrah pa kosilo ter počitek. Po vročem dopoldnevu smo odšli proti plaži in se ohladili v morju. Po večerji smo imel glasbeni večer. Sledilo je umivanje zob in priprava na večerni počitek. Več ...

Drugi dan tabora

Tabor2014 torekDan se je pričel z budnico ob 7:30, kateri sta sledila telovadba in zbor za dvig zastave ter po zboru zajtrk. Po zajtrku je sledilo pospravljanje šotorov in tabornega prostora. Nato smo se mentorji odločili, da otroke peljemo k morju že v dopoldanskem času saj je bila vremenarska napoved za popoldne bolj slaba. Po prihodu z obale smo imeli kosilo in popoldanski počitek. Vremenske napoved se je uresničila saj je takoj po kosilu pričel padati dež, zato smo imeli vsa izobraževanja pod streho in so trajala do 17:00 ure. Po izobraževanju smo se okrepčali z malico in pričeli s športnimi igrami otrok in mentorjev. Športnim igram je sledilo temeljito tuširanje in zelo okusna večerja. Po zboru za spust zastave je sledil filmski večer, po pestrem dnevu pa zaslužen počitek. Več ...

Prvi dan 14. tabora cerkljanske gasilske mladine

Tabor cerkljanske gasilske mladine 2014

Z dvigom zastave se je pričel 14. gasilski tabor cerkljanske mladine. Prvi dan se je odvil v deževnem vzdušju, vendar smo kljub temu ohranili dobro voljo z družabnimi igrami, s sprehodom v mesto in zabavnim večernim programom.

Nekaj utrinkov si lahko pogledate v nadaljevanju! Več ...

Zadnji dogodki v občini

Feed URL not supported or can not load it.